14 september

14 september 2024 - Bogliasco, Italië

Vanmorgen broodjes bij de lidl gehaald en na t ontbijt spullen ingepakt en weer vertrokken, vannacht kwamen er om 3 uur nog campers aan t stond helemaal vol. We rijden naar Genua, daar aangekomen was de camperplek niks voor ons. Een zooitje. Gezocht op een camping dichtbij, nou die was er en wat voor 1. Een heel smal weggetje stijl naar boven, en halverwege stond er links een camper stil en voor ons ook. Jeetje wat een plek om stil te gaan staan, niemand kon meer voor of achteruit. Ik ben heel voorzichtig iets achteruit gegaan en wat meer naar de kant, toen kon er een personen auto door en wat scooters, op een gegeven moment gingen de campers ook weer rijden en konden we weer verder. Tot aan de camping die heel hoog lag maar er was gelukkig nog plek. T is niet heel erg bijzonder maar voor 1 nacht genoeg even de spullen opladen en douchen. We gingen naar genua stad, eerst 200 meter naar beneden met een trap, nou oppassen dat je niet viel en volgens mij was het meer dan 200 meter , daar zou een gratis shuttlebus zijn, nou die hebben we niet gevonden dus uiteindelijk kaartje voor de trein bemachtigd en met de trein naar Genua. Mooie stad oude gebouwen we waren op t piazza di verdi en op t piazza de Ferrari waar een mooie fontein stond. We konden het knopje niet vinden om hem aan te zetten haha. Een hop on en hop off bus dan, ja das leuk zei appie we moesten ergens anders kaartjes kopen t kostte geen drol, 4 euro, maar we zagen de bus ook nergens meer. Wil er nog iemand buskaartjes overnemen? De conducteur in de trein hebben we ook niet gezien dus € 6 hadden we kunnen besparen . Moet gezegd openbaar vervoer is niet duur.  Van narigheid maar een ijsje gegeten dat dan weer wel. Terug ging van een leiden dakje met de trein, als je maar eenmaal weet hoe t werkt. De steile trappen weer op tjonge jonge we moesten bijna aan t zuurstof, das een beste klim. Geen zin aan koken, maar werd ons verteld t restaurant was prima. Nou we hebben er een poos gezeten maar ze deden van alles behalve bedienen, ten lange leste toch maar zelf gekookt ach das ook zo gebeurd. Wil straks de douche nog ff proberen maar ik heb weinig hoop haha. We zullen t zien. Morgen weer een nieuw plekje zoeken . 

Foto’s

3 Reacties

  1. A.temolder:
    15 september 2024
    Nou jullie maken heel wat mee veel plezier nog gr
  2. Rianne Heijnen:
    15 september 2024
    Heerlijk hier en t weer is precies goed niet te heet maar mooi om dingen te bezichtigen in de avond koelt t wat af , en gaan we rond 21.00 iur in de camper.
  3. Nicole:
    15 september 2024
    Heerlijk om zo met jullie op afstand mee op avontuur te gaan ❤️ geniet er heerlijk van 💞😘